Bestellingen

Hieronder vind je de veelgestelde vragen over bestellen via DI’FAI. 

Veelgestelde vragen

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen
dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af
aan de wettelijke garantie.

Bestellen bij DI’FAI is heel eenvoudig. Nadat je je gewenste artikelen in het winkelmandje hebt geplaatst, kun je via de knop ‘Bestelling plaatsen’ de items bestellen.

Als nieuwe klant kun je tijdens het bestelproces eenvoudig een account aanmaken, waarna je automatisch wordt ingelogd. Als je al een klantenaccount hebt, dan kun je voorafgaand aan of tijdens je bestelling inloggen met je gebruikersgegevens (e-mailadres en wachtwoord).

Vervolgens word je in drie stappen door het bestelproces geleid (Verzending – Betaalmethode – Bevestiging) en kun je je bestelling afronden.

Om je vorige bestellingen te kunnen bekijken, moet je inloggen in je klantaccount.

Log in en vervolgens vind je een overzicht met alle bestellingen die met dit klantaccount zijn gemaakt. Door op een bestelling te klikken, kun je alle gegevens van de betreffende bestelling inzien.

Nee, op dit moment is het enkel mogelijk om in Nederland bestellingen te plaatsen. 

Nadat je bestelling is afgerond ontvang je een bevestigingsmail. Daarin staan de artikelen die je hebt besteld, het factuur- en leveradres en de gekozen betaalmethode.

Daarna ontvang je een mail wanneer je bestelling is verzonden met een track- en trace code en ontvang je natuurlijk jouw bestelde artikelen thuis. Hopelijk heb je veel plezier van je nieuwe items! Mocht dat niet het geval zijn, dan kan je het retour sturen.

Helaas is het niet mogelijk om telefonisch te bestellen. Maar natuurlijk helpen wij je graag per mail of telefonisch verder als je vragen hebt over het bestellen, het retourproces of wanneer je een klacht hebt.